fredag 10 februari 2012

Problem!

This is in swedish..

Jag har problem med att lämna kommentarer i bloggar.
Jag har märkt nu att det är i bloggar där jag måste välja profil, account som jag inte kan kommentera i och jag har ingen som helst aning om varför!?
Bloggar där jag inte behöver välja sådant går det tydligen alldeles utmärkt i...
Väntar på att min bror ska komma och kika på mina problem men jag vet inte riktigt när det blir, MYCKET irriterande är det i alla fall!
Så ni som har där man måste välja, jag lovar att jag inte bara struntat i er det går helt enkelt inte att skriva i där för mig just nu mina kommentarer bara försvinner. Jätte trist...
Kram Malin

3 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Håper det ordner seg...lykke til:-)
Ha en fin helg!

Klem Laila.

Anna sa...

Hejsan, jag hade nåt liknande problem tidigare, då var det kopplat till en ruta på inloggningssidan, där det står fortsätt vara inloggad. Den ska inte vara ikryssad. Det hjälpte iallafall för mig :)
Hoppas det löser sig.
Kramis

Marit sa...

Hej Malin,

det har oftast med bloggägarens inställningar att göra.
Många vet inte hur de ska ställa in att alla kan kommentera.
Testa att välja Namn/Url eller OpenID om de alternativen finns.