söndag 10 april 2011

Make your own flowers...

Some days ago when I was making a card I use my spellbinder " Fleur De Lis ", and when I had cut it out and emboss it  I got all this smal paperparts from all the little gaps and I thougt that the bigger ones look likes leafs...so I made a flower of it.....
Just click on the pictures to see them larger...
I saved all the bigger parts that looked like leafs....
I cut out a circle about 1 cm diameter...
Took my glue pen and just took some glue in the end of the "leaf" and then put it together around the circle...
When they all where in place I just adjust them so they was close together like in the picture...
...and in the end I just put a pearl on it and tada! Your flower is finish!
Isn´t it cute??
So start saving all the junk from your spellbinder and make flowers of it! ;o)
Thanks for stoping by!
Hugs Malin

13 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken snygg blomma,
den spellbinder stansen skall jag köpa.
Kram Elin

Pinklady 68 sa...

Smart og lekkert!!

KLem Laila.

Susy sa...

Snyggt!

KRAM SUSY

Gerdie sa...

Great idea Malin! Thanks!

Hugs
Gerdie

elsamaja sa...

Men så smart!! Nu måste jag kolla mina Spellbinders om jag har nån som det blir användbart skräp av =)

Kram

Elsamaja

Mrs X sa...

Så smart! Skulle jag nog aldrig kommit på.

Chris_P sa...

Kul idé!! Superfint blir det!

Karin sa...

Hej Malin,
tack för din kommentar hos mig! Vad kul, nu hittade ju jag till dig också. Vad många fina bloggar du har, jag var tvungen att kika in på alla. Makalöst fina foton från Hjo och alla fina kort som du gör! Hit kommer jag gärna o tittar igen!
Kram Karin

Karin sa...

Hej igen Malin,
hörnen på mitt senaste kort är Cuttlebugs egna dies och heter Vintage, ett set med 4 olika dies. Jag gillar dom jättemycket! Brukar finnas på Tradera lite då och då.
Vi hörs! :)
Kram Karin

Vivvo sa...

Smart!! jättefina blommor ju!

Cina99 sa...

Jättefina blommor!

Tack för snäll kommentar i min blogg :)

Knerten sa...

Du er vel fantastisk, Malin - så nydelig blomst :-)
Gratulerer så masse med bloggjubileum også !

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

så fiffigt ...och snyggt